vrijdag 1 april 2011

Lied: Ah! Wat een dag!

WAT EEN DAG!

Hier ben ik, o mijn Heer
Ik wil zoveel aan U kwijt
Maar alleen weet ik niet hoe

In gedichten van het hart
En in liedjes zocht ik U
Maar daar vond ik U niet in, mijn Redder

Wat een dag, o mijn Heer
Wat een dag, mijn Redder
Op die dag vind ik mijn God


Wat een dag, o mijn Heer
Wat een dag, mijn Redder
Op die dag vind ik mijn God


Toen ik wist dat U begreep
Al mijn fouten schold U kwijt
Wat U deed, kon niemand doen

Alles wat ik heb, geef ik
Aan Uw voeten leg ik vandaag
Een eerlijk offer en ik zeg, o wat dag

Wat een dag, o mijn Heer
Wat een dag, mijn Redder
Op die dag vind ik mijn God


Wat een dag, o mijn Heer
Wat een dag, mijn Redder
Op die dag vind ik mijn God

2 opmerkingen:

  1. Het lied is heel erg mooi en raakt je. In het Portugees en nederlands is het lied nog steeds mooi.
    Goede avond,
    Marcia Ventura Tiago

    BeantwoordenVerwijderen