woensdag 15 mei 2013

Ontdek uw keuken


Als er één ding is dat mensen bij elkaar brengt, ongeacht leeftijd, geslacht of ras, dan is het voedsel.

Voedsel is essentieel voor iedereen. Het is de dagelijkse voedingsondersteuning voor het lichaam, dat koolhydraten, vetten, eiwitten, vitaminen en mineralen nodig heeft.


Waar ik zoveel van houd van voedsel is de diversiteit. Veel culturen hebben speciale gerechten of een specifieke verzameling van kooktradities die heerlijke gerechten voortbrengen. Laat me niet eens beginnen over de toetjes hmmmmm lekkkkerrrr… De goddelijke smaak van een heerlijke chocolade taart om een driegangen maaltijd mee te eindigen, maakt het diner met zo'n voldoening compleet.
In de komende weken zal ik verschillende recepten, toetjes en tips over voedsel plaatsen en, samen met mijn eigen recepten, zal ik een paar van mijn vriendinnen vragen om hun lievelingsgerechten en toetjes met ons te delen.
Mis deze geweldige kans niet om smaak in uw keuken te brengen.

Tot volgende week…

Knuffels van Maureen Gebremichael

Geen opmerkingen:

Een reactie posten