woensdag 22 mei 2013

Jongedames van de Godllywood


Vandaag werd mijn vader heel blij met het onderstaande commentaar dat hij ontving over het werk van de Godllywood.

Ik ben een lid van de Universele Kerk en woon in Natal (Brazilië), maar ik heb een grote deel van dit werk meegemaakt in São Gabriel da Cachoeira. De Godllywood heeft, zonder twijfel, waardigheid en het Woord van God naar veel Indianen gebracht die in verschillende regio's wonen en soms zelfs op onbekende plekken die nog
nooit bezocht werden door ware christenen, mannen en vrouwen van God. Geïsoleerde gemeenschappen die niet eens overheidssteun ontvangen. Ik ben niet een oorspronkelijke bewoner van het land, ik ben de vrouw van een militair, maar ik volg de groep, die onder de leiding staat van de vrouw van de pastor, van dichtbij. Onze grootste blijdschap is om de vreugde in de gezichten van de kinderen, die iets kregen om aan te trekken, te zien. We hebben niet alleen maar kleren, schoenen of levensmiddelen uitgedeeld (basismiddelen), maar ook essentiële elementen: liefde, genegenheid, en vooral het woord van onze God. Sommigen spraken niet onze taal. Er was een tolk nodig zodat we elkaar konden begrijpen, maar zelfs ondanks deze "verschillen" was er een zekerheid dat de kracht en de aanwezigheid van de Heilige Geest alles "vertaalde"  wat aan hen werd doorgegeven. Dit werk verdient het zeker om aanbevolen te worden. Het veranderde de levens van veel meisjes en ook mijn leven. Ik mis de meisjes van de Godllywood in São Gabriel da Cachoeira en laat een knuffel voor ze achter. Ik ben niet bij jullie,  maar de geest blijft dezelfde… we breken door! Louise, Natal, RN


Godllywood heeft twee hoofddoelen:

- Vrouwen van God vormen,
- Door deze vrouwen van God, anderen vrouwen bereiken die ook vrouwen van God zullen worden.

Daarom hebben we:

- Taken en maandelijkse bijeenkomsten voor de groei van elk lid,
- Elke maand een sociale werk voor de ondersteuning voor vrouwen, jongeren en kinderen die dat het meest nodig hebben in onze samenleving. 

De groep is beperkt en privé. Elke lid wordt persoonlijk begeleid en daar is beschikbaarheid en interesse voor nodig, wat de toegang voor velen of "zomaar iemand" verhindert. In de groep bestaat ook discipline met regels. Als dit niet opgevolgd wordt, wordt het lid uit de groep verwijderd. 

Voor meer informatie over de Godllywood kunt u onze site bezoeken: www.godllywood.com/en

Geen opmerkingen:

Een reactie posten