woensdag 15 mei 2013

Gezonder leven


Hallo ik ben Jaquelina Moreira en ik zal hier tips geven over hoe u gezonder kunt leven.

Al een paar jaar ben ik geïnteresseerd in alles dat te maken heeft met gezond zijn. Ik doe mijn best om altijd op de hoogte te blijven met dingen die daarmee te maken hebben, want elke dag worden er veel mythes en waarheden ontdekt.

Er zijn bepaalde voedingsmiddelen die deel uitmaken van mijn dagelijks leven, en met verloop van de tijd heb ik bepaalde gewoontes ontwikkeld. Deze dingen zou ik graag willen delen met allen die, zoals ik, ver weg van de artsen en medicijnen willen blijven (hiermee wil ik niet zeggen dat we niet regelmatig de arts moeten bezoeken, maar dat wij bijdragen aan ons welzijn als wij in een uitgebalanceerd dieet investeren dat rijk is aan fruit en groenten).

Begin de week gezonder met elke tip die ik zal geven.

Elke dinsdag, blijft attent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten