zaterdag 7 mei 2011

Zegen van de familie op Moederdag – 8 mei om 18u

Op 8 mei zullen wij een speciale dienst houden om alle families te zegenen. Ter gelegenheid zal bisschop Julio Freitas, die verantwoordelijk is voor de kerk in Portugal, komen om de dienst te houden en een speciaal gebed op te zeggen. Alle UKGR kerken zullen bussen huren om daar aanwezig te zijn. Mocht u een plaats in één van de bussen willen reserveren, bel dan naar 070 388 8442.

Bekijk hieronder wat de kracht van het geloof voor uw familie kan betekenen:

Ik accepteerde de situatie niet
Mijn dochter werd geboren met een heupafwijking die zeer ernstig was. Het was voor mij en mijn vrouw zeer moeilijk om onze dochter te zien opgroeien met deze situatie, omdat ze niet goed kon lopen en veel last ondervond. We zijn met haar naar de dokters gegaan en die hebben haar ook behandeld, maar ik begon ook samen met mijn vrouw de kracht van het geloof te gebruiken. Op een wonderbaarlijke wijze begon haar heup zich te herstellen en is mijn dochter vandaag de dag gezond verklaard door de dokters.
André Sluman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten