vrijdag 6 mei 2011

Zegen van de familie op Moederdag – 8 mei om 18u

Op 8 mei zullen wij een speciale dienst houden om alle families te zegenen. Ter gelegenheid zal bisschop Julio Freitas, die verantwoordelijk is voor de kerk in Portugal, komen om de dienst te houden en een speciaal gebed op te zeggen. Alle UKGR kerken zullen bussen huren om daar aanwezig te zijn. Mocht u een plaats in één van de bussen willen reserveren, bel dan naar 070 388 8442.

Bekijk hieronder wat de kracht van het geloof voor uw familie kan betekenen:

Nu heb ik een fantastische familie
Ik ben opgegroeid zonder een vader in mijn leven en in bittere armoede. Mijn liefdesleven was ook een ramp waardoor ik een zoon kreeg die ik alleen moest opvoeden. Het leven was zwaar voor mij. Toen ik de UKGR bezocht begon mijn leven langzaam te veranderen en door het geloof te gebruiken vond ik mijn wederhelft. Hij was ook door veel problemen heen gegaan in zijn liefdesleven. Apart waren we niet gelukkig, maar toen we elkaar vonden hebben we elkaar aangevuld. Nu hebben wij 3 gezonde kinderen, een goed financieel leven en iets wat geld niet kan kopen, een gelukkige familie.
Rosana Janssen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten