donderdag 12 mei 2011

15 mei uitreiking van de Gewijde Olie

Wanneer we in aanraking komen met het bijbelse geloof, dan begrijpen we dat de olie al eeuwenlang gebruikt wordt als een symbool van de Heilige Geest. Bijv. toen de koningen gezalfd werden, werd de olie gebruikt. Toen er voor de zieken gebeden werd, werd de olie gebruikt. De olie werd ook gebruikt als een symbool van voorspoed en, in feite, waar de Heilige Geest is, is er overvloed. Op 15 mei om 10u, 15u en 18u zullen wij in de UKGR een gebedsdienst houden en een flesje olie die gezegend werd in Jeruzalem uitdelen aan een ieder die er aanwezig zal zijn. We doen dit normaal gesproken één keer per jaar, dus mis de kans niet om gezegend te worden. Het is ook belangrijk om te vermelden dat de toegang GRATIS is, zoals dat ook het geval is bij de wonderen van het geloof. Het enige wat u dient te doen is samen met ons deel te nemen. We zien u op de 15e!

Lees de onderstaande getuigenis en zie dat het bijbelse geloof nog steeds actief is vandaag de dag:



Het onmogelijke werd mogelijk

Ik leed gedurende 15 jaar aan lymfeklierkanker. Ik moest telkens bestraald worden en bloed laten afnemen, maar mijn situatie was al als ongeneselijk gediagnosticeerd. Ik leed ook aan versleten kniebanden, waardoor ik niet goed kon lopen. Toen ik de foto's van mijn knie liet maken, bleek het dat hij dusdanig beschadigd was, dat ik nooit meer goed zou kunnen lopen of rennen. In de UKGR begon ik te leren hoe ik de kracht van het geloof kon gebruiken voor mijn genezing. Ik ontving de Gewijde Olie en die heb ik met mijn geloof gebruikt. Vandaag de dag ben ik genezen van alle kanker en heb ik geen enkel last van van mijn knie. Het onmogelijke werd mogelijk gemaakt door de kracht van het geloof.

Carmelita Burke



Klik op deze link om de dichtstbijzijnde UKGR bij u in de buurt te vinden of bel 070 388 8442 om uw flesje te reserveren.


De UKGR beweert geen mensen te kunnen genezen, maar gelooft dat het kan door middel van de kracht van het geloof. Volg ALTIJD uw dokters advies op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten