woensdag 4 mei 2011

Getuigenis Audrey Pinas

Toen ik naar Nederland kwam, werd ik ernstig ziek. Ik had plotseling een hevige hoofdpijn die constant bleef. Ik ben bij mijn huisarts geweest die mij medicijnen gaf, maar die hielpen niet. Daarna werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis, waar ze mij vertelden dat ik een operatie moest ondergaan om te zien wat het probleem was. Intussen werd ik uitgenodigd om naar de UKGR te gaan. Daar leerde ik om deel te nemen aan een gebedsketting voor mijn genezing. Daarna hoorde ik over de Campagne van Israël. De getuigenissen die ik hoorde in de UKGR motiveerden mij om ook deel te nemen aan de Campagne van Israël. Ik dacht: “als God die mensen heeft gezegend dan kan Hij mij ook genezen van mijn ziekte”. Ik heb geofferd om de genezing te ontvangen. Een paar dagen nadat ik mijn offer had gebracht, ontving ik de genezing op een wonderbaarlijke manier. Ik kon bijna niet geloven dat ik genezen was. God heeft mijn gebed beantwoord!
Audrey Pinas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten