zaterdag 14 mei 2011

15 mei uitreiking van de Gewijde Olie


Mijn dochter is een levend wonder!

Toen mijn dochter werd geboren waren er complicaties met haar gezondheid. Zij was er slecht aan toe en het leek erop dat ze het niet zou halen. Ik kreeg het advies om mij voor te bereiden op haar eventuele dood, maar dat accepteerde ik niet. Ik was al een lange tijd lid van de UKGR, dus in plaats van te jammeren besloot ik mijn geloof te gebruiken. Ik volgde gebedskettingen voor haar genezing, mijn dochter werd gezalfd met de Gewijde Olie en de pastors gingen naar het ziekenhuis om voor haar te bidden. Wie vandaag de dag naar mijn dochter kijkt zou niet zeggen dat ze door deze grote strijd heen ging, maar ik weet Wie haar heeft gered.
Manuela Spencer

De uitreiking van de Gewijde Olie vindt maar ÉÉN keer per jaar plaats, dus mis hem niet! Morgen om 10u, 15u & 18u. Klik op deze link om de dichtstbijzijnde UKGR bij u in de buurt te vinden of bel 070 388 8442 om uw flesje te reserveren.



De UKGR beweert geen mensen te kunnen genezen, maar gelooft dat God het kan door middel van de kracht van het geloof. Volg ALTIJD uw dokters advies op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten