dinsdag 3 mei 2011

Zegen van de Familie op 8 mei om 18u


Op 8 mei zullen wij een speciale dienst houden om alle families te zegenen. Ter gelegenheid zal bisschop Julio Freitas, die verantwoordelijk is voor de kerk in Portugal, komen om de dienst te houden en een speciaal gebed op te zeggen. Alle UKGR kerken zullen bussen huren om daar aanwezig te zijn. Mocht u een plaats in één van de bussen willen reserveren, bel dan naar 070 388 8442.

Bekijk hieronder wat de kracht van het geloof voor uw familie kan betekenen:


Mijn familie is gezegend
Voordat ik naar de UKGR kwam, had ik veel problemen in mijn leven. Ik was twee keer getrouwd, maar beide huwelijken eindigden in een scheiding, waarbij het moeilijk was voor zowel mij als mijn kinderen. Daarbovenop bleek mijn jonste zoon ook nog eens doof te zijn. Er waren zoveel problemen voor mij als vrouw en moeder die ik in mijn eentje moest dragen, maar via een familielid ben ik bij de UKGR terecht gekomen. Daar leerde ik hoe ik door het geloof moest handelen. Vandaag de dag is mijn leven het tegenovergestelde van wat het was. Ik ben gelukkig getrouwd, mijn kinderen zijn gezond en er is éénheid en vrede in mijn gezin.
Ana van Santen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten