donderdag 26 mei 2011

5 Zondagen van de Heilige Zalving

Op Zondag 29 mei om 10u zullen wij in alle UKGR Evangelisch Centra beginnen met de 5 Zondagen van de Heilige Zalving. Een ieder die naar de kerk zal komen zal elke zondag gezalfd worden voor een specifieke gedeelte van zijn leven. Wanneer een persoon wordt gezalfd, door het geloof, dan symboliseert het dat Gods macht wordt betrokken om degene te helpen. De eerste zalving zal worden gehouden voor genezing en bevrijding.

Lees hieronder een getuigenis van een persoon die Gods macht in haar leven heeft ervaren.


IK BEN NU VRIJ VAN ALLE WOEDE EN SLAPELOOSHEID

Ik zat vol woede, was boos en ik had problemen op het werk waardoor ik slapeloze nachten kreeg. Dingen om mij heen gingen niet goed. Ik werd uitgenodigd door een vriendin om naar de UKGR te komen. Daar begon ik met een gebedsketting op de vrijdag en zondag. Hierdoor zag ik de geestelijke groei in mijzelf. Vandaag de dag heb ik geen woede uitbarstingen en geen slapeloze nachten meer.

Judith Bom


Klik op deze link voor de dichtstbijzijnde UKGR vestiging bij u in de buurt of bel naar 070 388 8442.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten