donderdag 13 mei 2010

De tijd gaat voorbij… Hoe zit het met de kracht van het geloof?

Wanneer we lezen wat geschreven staat in de Bijbel, begrijpen we dat wonderen in het verleden gebeurden door het gebruik van het geloof: de zieken werden genezen, gekwelden en depressieven werden bevrijd, arme werden rijk en wonderen gebeurden in de levens van diegenen die geloofden.

Veel mensen, in onze dagen, beschouwen het geloven dat wonderen nog steeds kunnen gebeuren als nonsens.

Wij zijn zeker dat wonderen gebeuren, zoals ze dat deden in het verleden, en we hebben ze ook ervaren. Het eerste wonder dat ik zag, gebeurde in mijn huis toen mijn moeder werd genezen van verscheidene ziektes en mijn vader werd bevrijd van zijn alcoholverslaving. Daarna heb ik, in de afgelopen 19 jaar van mijn leven, duizenden getuigenissen gezien van mensen die dezelfde verandering hebben ervaren.

Hetzelfde kan ook met u gebeuren… Lees verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten