woensdag 21 juli 2010

Genoeg Evenement


Ik bleef strijden

Toen de dokters tegen mij zeiden dat ik maar een paar dagen te leven had vanwege de kanker die bij mij gediagnosticeerd werd, was ik gebroken. Ik was zo zwak dat ik gedragen moest worden naar de kerk, maar ik geloofde dat God de situatie voor mij kon veranderen. Elke Dinsdag werd ik gezalfd tijdens de dienst voor genezing en ik ontving genezing. Beetje bij beetje voelde ik mijn kracht terug keren. Dit bemoedigde mij om door te blijven strijden totdat ik uit het ziekenhuis werd ontslagen en helemaal genezen werd verklaard. Vandaag kan ik zeggen dat ik de kanker heb verslagen. Ik geloof dat de zalving mij heeft geholpen mijn gezondheid terug te krijgen. Antonia Duarte




Overweldigd door rekeningen, zat van het ziek zijn, uitgeput door constante strijden en bekaf door de problemen van het leven. Op dit moment zou dit de samenvatting kunnen zijn van uw dagelijkse routine.


Heeft u hier niet genoeg van? Denkt u niet dat het tijd wordt om een einde te maken aan deze vicieuze cirkel? Lees meer…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten