woensdag 28 juli 2010

Getuigenis Melissa Leon



Ik koos om te geloven

Ik had mijn eigen zaak geopend en had een idee voor een ander project dat ik wilde beginnen. Ik stelde een aantal documenten op en zalfde ze voordat ik ze opstuurde naar verschillende organisaties. Ik heb nu een aantal contracten lopen met privéscholen en andere organisaties voor workshops voor juwelen maken. Het gaat zo goed dat ik anderen moest inhuren om mij te helpen. Ik geloof dat de zalving heeft geholpen om mijn zaak te doen groeien.

- Melissa Leon


Overweldigd door rekeningen, zat van het ziek zijn, uitgeput door constante strijden en bekaf door de problemen van het leven. Op dit moment zou dit de samenvatting kunnen zijn van uw dagelijkse routine.


Heeft u hier niet genoeg van? Denkt u niet dat het tijd wordt om een einde te maken aan deze vicieuze cirkel? Lees meer…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten