dinsdag 28 december 2010

Getuigenis Joyce Noorden

Ik slikte 6 tabletten per dag


Ik had last van mijn schildklier en daardoor begon ik mij op een gegeven moment niet goed te voelen. Ik ben toen naar de dokter gegaan en heb bloed laten prikken. Daaruit bleek dat mijn schildklier niet goed werkte.

Ik werd doorverwezen naar een internist en die schreef mij tabletten voor. Ik slikte meer dan 6 tabletten per dag en de dokter vertelde mij dat ik dit mijn leven lang zou moeten aanhouden.

Dat accepteerde ik niet. Ik begon een gebedsketting op dinsdag te volgen voor mijn genezing en ontving bij elke dienst de zalving met de gewijde olie. Langzaam maar zeker begon het beter te gaan en de dokters wilden het maar niet geloven.

Na een jaar vertelden de dokters mij dat alles stabiel was en dat ik geen tabletten meer hoef te slikken. Vandaag de dag ben ik dankzij God helemaal genezen en gezond. Joyce Noorden

6 opmerkingen:

  1. "Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk." Matteus 19:26

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Truly I tell you, if you have faith as small as a mustard seed, you can say to this mountain, ‘Move from here to there,’ and it will move. Nothing will be impossible for you.”
    Matthew 17:19-21

    Our faith can take us far.

    In faith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amen, dat gebeurd als je je leven in Gods handen geeft, op hem vertrouw en volhard

    BeantwoordenVerwijderen