dinsdag 3 augustus 2010

Genoeg Evenement – Getuigenis Andrew Dixon

Het werd hoog tijd voor een verandering

De wrok tegen mijn exvriendin maakte mij een agressieve en kwaadaardige persoon, tot op het punt dat ik haar en haar vriend wilde doden. Elke dag dacht ik aan manieren hoe ik hun kon doden. Op het moment dat ik klaar was om mijn plan uit te voeren, realiseerde ik me dat ik een probleem had en diende te veranderen. Toen ik de zalving ontving met de olie begon ik dingen vanaf dat moment anders te zien. Ik begon de olie ook te gebruiken om mijn hoofd en tong te zalven, en niet lang daarna kreeg ik een verlangen om te vergeven. Nu heb ik geen wrok meer tegen mijn ex-vriendin; ik ben verder gegaan met mijn leven en ben gelukkig getrouwd.

- Andrew Dixon


De uitreiking van de Gewijde Olie zal deze zondag, 8 Augustus, plaats vinden. Mis het niet want dit is de LAATSTE uitreiking van dit jaar. Zoals u in de bovenstaande getuigenis leest werkt de kracht van het geloof in samenwerking met het gebruik van de Gewijde Olie en hetzelfde kan ook voor u gebeuren. Wilt u zien wat voor andere zegens werden bereikt klik dan op deze link. U kunt ook uw flesje online reserveren door op deze link te klikken en het formulier in te vullen. We zien er naar uit om u op 8 Augustus te mogen ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten