zaterdag 7 augustus 2010

Genoeg Evenement - Getuigenis Davy Janssen


Ik had er simpelweg genoeg van

Mijn liefdesleven was een chaos. Ik had een relatie met een vrouw die al een partner had. Ik had dus een affaire met haar. Die relatie bracht niets dan hoofdpijn en problemen en ik voelde me er slecht door. Mijn leven leek vanwege deze situatie uitzichtloos. Ik was de situatie zat en stopte met die relatie. Ik had een doel om door mijn geloof de juiste vrouw te vinden die mij gelukkig zou maken. Op zaterdag, de dienst voor het liefdesleven, werd ik gezalfd met de olie . Ook ontving ik een flesje met Gewijde Olie die ik met mijn geloof gebruikte. Korte tijd later ontmoette ik iemand die goed bij mij pastte. Vandaag de dag ben ik gelukkig getrouwd en ik geloof dat de zalving mij heeft geholpen in mijn liefdesleven.

– Davy Janssen


Morgen zal de uitreiking van de Gewijde Olie plaatsvinden in het UKGR Evangelisch Centrum mis het niet. Als u uw flesje nog niet heeft gereserveerd dan kunt u dat nog online doen door op deze link te klikken en het formulier in te vullen. Als u wenst om andere mensen met u mee te nemen dan is dat mogelijk, maar onthoud er wordt alleen maar één flesje per persoon gegeven.


Tot zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten