woensdag 5 januari 2011

Getuigenis Saskia Kluivert

MIJN DOCHTER IS EEN LEVEND WONDER


Ik was zwanger en tijdens de 20ste week constateerden de artsen dat mijn baby niet groeide in mijn buik. De artsen vertelde mij dat mijn baby doodgeboren kon worden omdat ze niet groeide en omdat mijn placenta niet goed functioneerde kon ze verhongeren in mijn buik.

Mocht mijn dochter toch geboren worden, dan zou ze zwaar gehandicapt zijn. In de UKGR volgde ik de gebedsketting omdat ik geloofde dat God mijn situatie zou veranderen. Ik zei tegen God: “Als mijn baby niet in mijn buik groeit, groeit zij buiten mijn buik.”

Mijn baby werd met 28 weken geboren en woog 820 gram. Volgens de dokters was het onmogelijk omdat niks in haar lichaam volgroeid was, maar mijn dochtertje had God en dat maakte het verschil. Zij is een levend wonder en zonder God was dit nooit mogelijk geweest.

Saskia Kluivert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten