dinsdag 11 januari 2011

Getuigenis Lydia Mijnals

MIJN LEVEN WAS HELEMAAL VERNIETIGD

Voordat ik naar de UKGR kwam had ik geen leven en was ik depressief. Ik had geen huis, geen baan en ook geen verblijfsvergunning.

Ik kwam naar de UKGR en nam de beslissing om gebedskettingen te volgen zodat mijn leven zou veranderen. Ik volgde de gebedsketting op maandag voor mijn financiƫle leven, op dinsdag voor mijn genezing waarbij ik met de Gewijde olie werd gezalfd, op vrijdag voor mijn bevrijding en op zondag om God te zoeken op de 1ste plaats.

Naarmate de tijd verliep zegende God mij met een baan, een huis en kreeg ik ook mijn paspoort. God heeft ook de deuren voor mij geopend om mijn kinderen naar Nederland te halen. Vandaag heb ik een ander leven. Ik ben genezen, voorspoedig en gezegend.


Lydia Mijnals

Geen opmerkingen:

Een reactie posten