donderdag 20 januari 2011

Getuigenis Nicole Trustfull

IK HEB WEER ZIN IN HET LEVEN


Ik leidde een heel normaal leven, totdat ik vanaf mijn achttiende last begon te krijgen van depressie. Na de geboorte van mijn eerste kind begon ik ook fysieke klachten te krijgen zoals pijn aan mijn benen en verlammingsverschijnselen, waardoor ik een paar dagen niet meer kon lopen door de pijn. Toen had ik echt geen zin meer in het leven.

Ik heb hulp gezocht bij dokters, psychologen en fysiotherapeuten. Ik heb alles geprobeerd om me zowel lichamelijk als geestelijk goed te voelen. Mijn moeder nodigde me uit om naar de UKGR te komen, omdat ze zag dat het slechter met me ging.

Toen ik gebedskettingen begon te volgen en zondag in de ochtend begon te komen kreeg ik weer zin in het leven. Vandaag is mijn leven op allerlei gebieden veranderd en ben ik een succesvolle advocaat.


Nicole Trustfull

1 opmerking:

  1. Beste zusje,

    Jezus zegt:
    Wie in Mij gelooft,
    gelijk de Schrift zegt,
    stromen van levend water
    zullen uit zijn
    binnenste vloeien.
    Johannes 7:38, 39
    Blesse
    Chana

    BeantwoordenVerwijderen