zaterdag 19 februari 2011

reActies van het geloof


Van werknemer naar werkgever

Ik heb altijd een droom gehad om mijn eigen zaak te openen, maar dat lukte mij telkens niet. Wanneer ik naar de banken ging om een lening aan te vragen, werd ik altijd geweigerd. Toen ik in de UKGR kwam, hoorde ik over de levensveranderingen die mensen hadden ervaren door de kracht van het geloof. Dat motiveerde mij om ook actie te ondernemen. Ik begon de bijeenkomsten bij te wonen en te volharden. Het resultaat van mijn acties van geloof is dat ik nu mensen heb die voor MIJ werken.

Anubia da Silva


Kik hier voor de dichtstbijzijnde UKGR bij u in de buurt.

1 opmerking:

  1. Nogmaals kan je zien dat wie volhard zal over winnen, moet altijd je deel doen strijden en God zal de rest doen.

    BeantwoordenVerwijderen