zaterdag 5 februari 2011

Getuigenis Ayshelin Girigorie

IK BEN HELEMAAL GENEZEN

In 2004 werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en hartkloppingen. Tot overmaat van ramp werd er ook geconstateerd dat ik suikerziekte had en in hetzelfde jaar in December begonnen mijn nieren niet goed te functioneren. De dokters zeiden dat ik hiervoor levenslang medicijnen moest gebruiken. Ik moest ongeveer 7 medicijnen per dag innemen.

Vijf jaar lang leed ik in deze situatie totdat ik uitgenodigd werd om naar de UKGR te komen. Ik nam deel aan de gebedskettingen en kwam iedere zondag om God op de eerste plaats in mijn leven te zetten. Ook ontving ik de gewijde olie die ik met geloof gebruikte.

Vandaag de dag heb ik geen last meer van mijn hart, nieren en bloeddruk. Ik ben helemaal genezen en kan weer normaal werken.

Ayshelin Girigorie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten