dinsdag 22 februari 2011

Getuigenis Olinda Domingos

Ik heb mijn angst overwonnen

Op mijn zestiende viel ik van een hoge steiger en belandde met mijn knieën op een betonnen vloer. Ik ging gewoon door met mijn leven, maar de laatste jaren kreeg ik veel pijn aan mijn knieën. Ik was niet meer in staat om te knielen en mijn benen te buigen. Ik had altijd hulp nodig van andere mensen om op te kunnen staan.


In 2001 kreeg ik een burnout waardoor ik mij heel angstig voelde als er veel mensen om mij heen waren. Ik voelde me leeg van binnen. Ik zag het tv-programma van de UKGR en besloot er naartoe te gaan. Ik voelde me daar gelijk thuis.


Ik volgde de gebedsketting op dinsdag en door mijn volharding heb ik helemaal geen pijn in mijn knieën. Ik kan alles zelfstandig doen. Ik heb de angst overwonnen. Vandaag de dag ben ik zeer gezegend.

Olinda Domingos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten