vrijdag 18 februari 2011

Getuigenis Marina Silva Borges

IK WERD VAAK NAAR HET ZIEKENHUIS GEBRACHT

Ik ben met epilepsie geboren. Ik had bijna dagelijks hevige epilepsie aanvallen. Mijn leven was in gevaar omdat wanneer ik flauw viel ik mijn hoofd ergens aan stootte waardoor het ook mijn dood kon veroorzaken. Hierdoor werd ik altijd begeleid, ik kon niets alleen doen. Ik werd vaak met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik moest 3 keer per dag een pil innemen om de aanvallen te beperken. Mijn hele leven lang moest ik doorgaan met die medicijnen.

In de UKGR volgde mijn moeder en ik de gebedsketting van dinsdag en vrijdag tot op een gegeven moment dat ik een verandering voelde in mijn leven. Het ging steeds beter, ik had steeds minder aanvallen totdat ik een keer besefte dat ik al een hele lange tijd geen aanval had gehad.

Vandaag de dag slik ik geen medicijnen meer, ben ik gezegend in mijn carrière en gelukkig getrouwd.

Marina Silva Borges

Geen opmerkingen:

Een reactie posten