maandag 15 februari 2010

De blinde

Er was een blind meisje die het haatte dat ze blindgeboren was. Ze haatte ook iedereen, behalve haar vriend.

Op een dag zei ze, dat als ze de wereld kon zien zij met hem zou trouwen. Op een dag kreeg ze geluk, want iemand doneerde een paar hoornvliezen aan haar. Haar vriend vroeg toen, "Nu je kan zien, wil je met me trouwen?"

Het meisje schrok toen ze zag dat haar vriend blind was. Ze zei; "Het spijt me, maar ik kan niet met jou trouwen, omdat je… blind bent."

Haar vriend, stapte naar achteren en met tranen in zijn ogen zei hij, "Alstublieft zorg goed voor mijn ogen. Ze waren het beste wat ik had."

Wijs nooit diegenen af die van u houden. Soms offeren mensen voor ons en tonen wij hun niet eens dankbaarheid. Jezus gaf Zijn hele leven voor ons, echter, de meeste mensen op deze wereld wijzen Hem af.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten